تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/10/18 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 35
  • - تعداد بازدیدکننده: 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای همایش های هفته پژوهش در سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان چهار محال و بختیاری

به گزارش مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری که در استان ها از تاریخ 16 آذرماه لغایت 22 آذرماه با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین ، رونق تولید برنامه ریزی گردیده بود، 4 همایش را برای کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار کرد .

اولین همایش با عنوان «محیط زیست و دولت سبز»  با حضور سرکار خانم دکتر عابدی عضو هیأت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و همچنین سرکار خانم دکتر شریعتمداری عضو پژوهشکده سازمان حفاظت محیط زیست  برای کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی برگزار گردید . در این همایش چالش های عمده زیست محیطی ، مصرف انرژی و اهمیت ذخیره آن ،اصول مدیریت انرژی، عوامل مؤثر بر بهره وری انرژی و ..... مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.

دومین همایش با موضوع «هوش هیجانی و کاربردهای آن در سازمان» با حضور آقای دکتر منصوری  برای مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید . در این دوره فراگیران هوش هیجانی و هوش منطقی و تفاوت ها و کاربرد هر کدام از آنها ، مؤلفه های هوش هیجانی و .... آشنا شدند.

سومین همایش با عنوان « رویکردهای نوین در بازتعریف مفهوم توسعه» با حضور جناب آقای علیرضا شجاعی معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در استان برگزار گردید. در این همایش مبانی و مفاهیم توسعه،شاخص های توسعه انسانی،دوره های توسعه و شرایط هر یک از آنها، بازتعریف توسعه از منظر تحول شخصیت و رفتار شهروندان و ..... تبیین گردید.

چهارمین همایش با عنوان « تغیر اقلیم و تأثیر آن بر دما و منابع آب » با حضور جناب اقای دکتر داریوش رحیمی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان برگزار گردید. در این همایش تعریف  تغییر اقلیم ، سیمای  آب درایران، شرایط اقلیمی ایران،تغییرات بارش،تغییرات دما،آبهای  سطحی و زیرزمینی ، وضع موجود مصرف آب و ..... تبیین گردید.

مطالب ارائه شده در این همایش ها بسیار از سوی شرکت کنندگان مورد استقبال قرار گرفت.


  • لینک کوتاه : /ZrB

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1223
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید