تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/11/27 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 36
  • - تعداد بازدیدکننده: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اطلاعیه شماره 2 با موضوع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت استخدامی این مرکز

    به اطلاع آن دسته از افرادی که در هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش برای مرحله دوم (مصاحبه) معرفی خواهند   شد، می­رساند:

داوطلبانی که اطلاعات خود اظهاری و مدارک و مستندات آنان توسط دستگاه تایید گردیده است و از طریق سایت سازمان سنجش برای مرحله دوم (مصاحبه) معرفی خواهند شد؛ موظفند جهت شرکت در مصاحبه استخدامی با به همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل، طبق برنامه زمانبندی که متعاقباً اعلام خواهد شد به آدرس: تهران، خیابان کریم‌ خان ‌زند، خیابان استاد نجات­‌اللهی شمالی، نبش کوچه رهبر، پلاک 198، مراجعه نمایند.

  1.  داوطلبانی که دارای رتبه اول تا سوم در مقطع تحصیلی بین دانشجویان هم ­رشته و هم ­ورودی خود را دارا می­باشند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه را ارائه نمایند.
  2. برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی، ارائه گواهی معتبر از برگزار­کنندگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می­باشد.
  3. مقالات علمی ـ پژوهشی و علمی ـ ترویجی (نشریات داخلی و خارجی معتبر)
  4. مقالات چاپ شده در کنفرانس­ها و همایش­های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILICA ) و همایش­ های
  5. بین المللی کتاب تالیفی یا ترجمه ثبت اختراع، گواهی ثبت اختراع مورد تأیید مراجع ذی صلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان )
  6. کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی)
  7. مدرک زبان معتبر (IELTS ,{IBT,PBT,CBT}TOLIMO, MSRT, TOFEL)
  8. گواهینامه بین ­المللی کاربری کامپیوتر(ICDL)
  9. -ارائه مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل
  10. -ارائه کارنامه داوطلب در مرحله مصاحبه (دواطلبان جدید معرفی شده به مرحله بررسی مدارک و مصاحبه نیز می­ بایست کارنامه خود را ارائه نمایند).

عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدامی تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

لازم به ذکر است زمان و محل دقیق مصاحبه در قالب برنامه زمان­بندی برای حضور معرفی­ شدگان متعاقباً از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.


  • لینک کوتاه : /ZxA

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1172
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید