تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1397/09/19 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 27
  • - تعداد بازدیدکننده: 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتخاب 25 پژوهش از دستگاه های اجرایی خوزستان

به گزارش مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان خوزستان، قاسم صنگوری سواری مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری این استان، روز شنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته پژوهش و فناوری در سرسرای دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: این تعداد پروژه توسط ۱۷ دستگاه انجام گرفته که اعتبار آنها نیز از محل یک درصد اعتبارات استانی همان دستگاه ها تامین می شود.

وی گفت: در مجموع ۷۹ پروژه پژوهشی از دستگاه های اجرایی که اعتبارات آنها استانی است ارایه شد که از این تعداد ۲۵ پژوهش که مورد نیاز خوزستان است برای تامین اعتبار پذیرفته شدند.

صنگوری سواری ادامه داد: مراحل قانونی اجرای پروژه های پژوهشی ۱۵ دستگاه انجام گرفته است.

همچنین ایشان بیان کردند: در گذشته توسعه پژوهش های کاربردی خارج از استان تامین اعتبار و مدیریت می شد که با رایزنی انجام گرفته مدیریت اعتبار یک درصدی دستگاه های اجرایی که باید برای کارهای پژوهشی اختصاص یابد استانی شده است.

وی با اشاره به اینکه از یکصد دستگاه اجرایی در خوزستان ۲۵ دستگاه اعتبار استانی دریافت می کنند گفت: یک درصد از اعتبارات آنها برای پژوهش های درون استانی استفاده می شود و دستگاه های اجرایی که از اعتبارات ملی دریافت می کنند پروژه های پژوهشی آنهادر سطح ملی مدیریت می شود.

صنگوری سواری ادامه داد: کمترین میزان اعتباری که برای این ۲۵ پروژه دستگاه اجرایی در نظر گرفته شده ۷۰ میلیون ریال و بیشترین میزان اعتبار ۲ میلیارد ریال است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: دبیری اجرایی نمایشگاه هفته پژوهش امسال خوزستان بر عهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است و این نمایشگاه علاوه بر اهواز در بهبهان، دزفول و خرمشهر نیز برگزار می شود.

وی بیان کرد: امسال در نمایشگاه پژوهش خوزستان برای پژوهشگران برتر بسته های فرهنگی و ورزشی آماده شده و خدمات بیمه ای نیز شامل این افراد خواهد شد.


  • لینک کوتاه : /Z9R

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1548
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید