تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1396/06/01 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 6
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با هدف گسترش همکاری های علمی -آموزشی صورت گرفت: "نشست مشترک مرکز آموزش مدیریت دولتی با سازمان هواشناسی کشور"

راه های گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش مدیریت دولتی با سازمان هواشناسی کشور در نشستی با حضور روساء معاونین ومدیران دو مجموعه به میزبانی سازمان هواشناسی کشورمطرح و بررسی شد.

به گزارش دفتر ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استانها؛ این نشست با هدف بررسی زمینه های  گسترش فعالیت های آموزشی بین مرکز آموزش مدیریت د ولتی و سازمان هواشناسی کشور با حضوردکتر ملک اخلاق ریاست مرکز، دکتر پرهیزگار رییس سازمان هواشناسی کشور و جمعی از معاونین و مدیران هردو سازمان روز دوشنبه30/5/ 96  برگزار شد.

دکتر ملک اخلاق رییس مرکز، خاطر نشان کرد ؛ سازمان هواشناسی سازمان پیچیده، یاددهنده و جهانی است و با توجه به جایگاه مهمی که دارد می تواند شتاب توسعه در کشور را سرعت بخشیده و همچنین این سازمان را به عنوان یک کلینک و صنعت مشاوره در بخشهای زیر بنایی، تولیدی و اجتماعی کشور معرفی نماید.

رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی ، ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای همکاری های آموزشی، خواستار تعیین مصادیق و سرفصل های مشترک  هر دو سازمان در حوزه آموزش ، پژوهش و مشاوره شدند.

پیش از سخنان دکتر ملک اخلاق ، دکتر پرهیزگار رییس سازمان هواشناسی کشور، ضمن تبیین نقش و جایگاه سازمان هواشناسی به تحلیل چالش های پیش روی این سازمان پرداختند. و افزودند؛ اولین حوزه مرتبط و مهم حوزه کشاورزی است که ارزش افزوده زیادی برای کشاورزان ایجاد کرده است.

دکتر پرهیزگار، خاطر نشان کرد؛ یکی از کارهای بزرگ این سازمان، تبدیل مفهوم مدیریت بحران به مدیریت ریسک در سازمانها است که خوشبختانه با اطلاعات دقیق و کارشناسانه ای که به سایر بخشها ارائه می دهد پیش بینی پذیری سازمانها را افزایش داده و از هدر رفت منابع جلوگیری می کند. ایشان افزودند؛ در طرح راهبردی سازمان هواشناسی امروزه شاهدیم که هواشناسی را دیگر صرفا اعلام وضعیت هواشناسی نمی شناسند زیرا به سایر بخشها خدمات زیادی ارائه می دهد.

در ادامه این نشست معاونین و مدیران دیدگاهها و راههای همکاری مشترک را بررسی کردند و مقرر شد مرکز آموزش مدیریت دولتی پیشنهاد های خود را اعلام نمایند.


  • لینک کوتاه : /ZkV

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1787
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید