تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/12/24 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 35
  • - تعداد بازدیدکننده: 34
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری دوره های آموزشی آسیب شناسی خانواده ، ارتقاء سلامت اداری و... در استان هرمزگان

  1. دوره آموزشی « آسیب شناسی خانواده» ، ویژه کارکنان گمرک شهید رجائی در این دوره تعداد 48 نفر از کارکنان و مدیران آن اداره کل حضور داشتند که از این تعداد، 2 نفر مدیر پایه، 1 نفر مدیر عملیاتی و 45 نفر کارمند بودند، همچنین به لحاظ جنسیت، از این تعداد 18 نفر زن و 30 نفر مرد بودند.
  2. دوره آموزشی « آشنایی با قوانین و مقررات ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد» ویژه کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان، با هدف آشنایی با قوانین و مقررات ناظر بر ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد به منظور کاهش فساد در نظام اداری در این دوره تعداد 69 نفر از کارکنان و مدیران آن اداره کل حضور داشتند که از این تعداد 1 نفر مدیر میانی  و 68 نفر کارمند بودند، همچنین به لحاظ جنسیت، از این تعداد 26 نفر زن و 43 نفر مرد بودند. 
  3. دوره آموزشی « پاسخگویی و مسئولیت پذیری در مدیریت » ویژه کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان، با هدف آشنایی با تفکر ، تمرکز ، مدیریت ، رهبری  و اصول پاسخگویی و در نهایت مسئولیت پذیری در سازمان در این دوره تعداد 48 نفر از کارکنان و مدیران آن اداره کل حضور داشتند که از این تعداد، 4 نفر مدیر میانی، 11 نفر مدیر پایه، 3 نفر مدیر عملیاتی و 30 نفر کارمند بودند، همچنین به لحاظ جنسیت، از این تعداد 10 نفر زن و 38 نفر مرد بودند. 
  4.  دوره آموزشی « تحلیل و طراحی سیستم» ویژه کارکنان دستگاههای اجرایی استان هرمزگان، با هدف آشنایی با مفهوم سیستم، ترکیب و نحو عملکرد و طبقه بندی و خواص سیستمها، آشنایی با نظریه عمومی سیستمها، آشنایی با نگرش سیستمی در این دوره تعداد 8 نفر از کارکنان و مدیران آن اداره کل حضور داشتند که از این تعداد 3 نفر مدیر پایه، 1 نفر مدیر عملیاتی و 4 نفر کارمند بودند، همچنین به لحاظ جنسیت، از این تعداد 5 نفر زن و 3 نفر مرد بودند. 
  5. دوره آموزشی « تکنیک ها و فنون بهبود سیستمها و ورشها (بهبود روشها» ویژه کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان، در این دوره تعداد 37 نفر از کارکنان و مدیران آن اداره کل حضور داشتند که از این تعداد، 3 نفر مدیر میانی، 5 نفر مدیر پایه، 7 نفر مدیر عملیاتی و  نفر کارمند بودند، همچنین به لحاظ جنسیت، از این تعداد 14 نفر زن و 23 نفر مرد بودند. 

  • لینک کوتاه : /ZXz

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1138
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید