تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1396/10/27 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 22
  • - تعداد بازدیدکننده: 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تربیت مدیران آینده با حضور سرکارخانم دکتر الهام امین زاده ،استاد دانشگاه و مشاور رئیس جمهور برگزارشد.

ششمین برنامه ازمجموعه مستندترویجی وتصویری تربیت مدیران آینده با حضور سرکارخانم دکتر الهام امین زاده ،استاد دانشگاه و مشاور رئیس جمهور برگزارشد.

در ابتدای برنامه،دکتر امین زاده سطوح ولایه های چندگانه مدیران را افرادی دارای اختیار، مسئولیت راهبردی و ازمحورو ارکان اصلی توسعه کشور دانست.ایشان بیان اینکه مدیران باید در قبال مسئولیت هایی که پذیرای آن هستند در برابر قانون و ملت پاسخگو باشند . به نظر ایشان نداشتن برنامه ریزی،اجراء،نظارت و ارزیابی نسبت به وظایف و ماموریت های خطیرسازمانی توسط مدیران تمام سطوح یعنی آسیب وارد کردن به هویت ملی و دینی کشوروثروت ملت است. وی همچنین لازمه پاسخگو بودن مدیران کشور را در فرایندی ممکن دانست که این فرایند باید در چارچوب مهارت آموزی مدیران جریان یابد.

مشاوررئیس جمهور اظهار داشت که تربیت مدیران آینده در گروداشتن دانش روزوتسلط مهارت هایی است که در آن فاصله بین مدیر و مردم روز به روز کمتر شده و مدیران بتواند بدون توجه به گرایش های قومی ، خویشاوندی و مذهبی ، تحقق انتظارات و مطالبات مردمی را سرلوحه کار خود قرار دهد . دکتر امین زاده بحث حریم خصوصی و حقوق شهروندی را لازمه نظام تربیت مدیران آینده دانست و برای افزایش سطح کیفی این نوع از آموزش ها به استفاده از تخصص روانشناسان و جامعه شناسان تاکید نمود.

در پایان گفتگو ایشان ،  نقش مرکز آموزش مدیریت دولتی در سامان بخشی نسبت به ایجاد پایگاه های شناسایی استعدادها درسراسرکشورو آموزش و تربیت جوانان نخبه ودارای شاخص های توانمندی مدیریتی به مبحث مدیران آینده را ویژه توصیف کرد و تربیت مدیران آینده را وابسته به شایسته پروری  و مدیران بادانش روز را عامل بقا و محورتوسعه کشور دانست.

 


  • لینک کوتاه : /ZCU

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1746
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید