تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1395/10/18 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 33
  • - تعداد بازدیدکننده: 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار صمیمانه رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور با کارشناس ارشد سازمان برنامه و بودجه استان زنجان

به گزارش دفتر ریاست، روابط عمومی و امور استانها؛ روز دوشنبه مورخه 95/10/13 دکتر اسماعیل ملک اخلاق استاد دانشگاه و ریاست مرکز آموزش مدیریت دولتی در راستای توسعه روابط سازمانی بویژه تعامل با مراکز استانی، با جناب آقای یوسف صنعتی منفرد از مسئولین سازمان برنامه و بودجه استان زنجان دیدار و گفتگو کردند. دکتر ملک اخلاق ضمن اشاره به احیاء بموقع سازمان اداری و استخدامی کشور به بیان اهداف و ماموریتهای جدید مرکز در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، مشاوره مدیریت و تدوین درسنامه های ویژه آموزش و توانمندسازی مدیران و کارکنان محترم دولت پرداختند و اظهار امیدواری کردند که زمینه‌های همکاری مشترک ستاد مرکز با استانها بویژه بطور منطقه ای بیش از پیش فراهم خواهد شد.

سپس جناب آقای صنعتی منفرد نیز ضمن تشکر از فرصت در اختیار و همچنین رویکرد ریاست محترم مرکز به همکاری با استانها افزودند استان زنجان با دارا بودن سازمانهای علمی و دانشگاهی و اساتید مجرب، پتانسیل بالایی در خصوص همکاری با مرکز تهران بویژه در حوزه‌های تبادل استاد و یا طراحی و اجرای دوره‌های تخصصی آموزشی و پژوهشی را دارد. وی همچنین از سازمان برنامه و بودجه استان بعنوان سازمان کلیدی در سطح استان یاد کردند و گفتند علی رغم ادغامهای سنوات گذشته، بحمدالله مسئولین محترم سازمانی بویژه جناب آقای مهندس نباتچیان رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه استان زنجان انسجام بسیار خوبی را در حفظ سرمایه انسانی و نیروهای کارشناسی سازمانی را مدیریت کردند و به ضرس قاطع میتوان گفت که سازمان برنامه و بودجه زنجان از سازمانهای موفق استان در راستای سرعت توسعه نقش آفرینی دارد. ایشان در بخش پایانی سخنان خود پیام ریاست سازمان متبوع را برای حضور جناب آقای دکتر ملک اخلاق در نشستهای علمی و تخصصی در زنجان ابلاغ کردند.

گفتنی است آقای صنعتی علاوه بر وظایف سازمانی، در حوزه‌های ورزشی بویژه در زمینه کاراته بعنوان داور بین المللی و مربی ممتاز آن استان نیز فعالیت دارند.


  • لینک کوتاه : /Z7W

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1831
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید