تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/06/06 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 15
  • - تعداد بازدیدکننده: 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رونمایی از دو فصلنامه علمی-تخصصی «آموزش مدیریت دولتی» و «مطالعات و پژوهش‌های اداری»

کافه کتاب مرکز در ایستگاه سوم خود، با حضور سرکار خانم دکتر زهرا احمدی پور ریاست محترم مرکز آموزش مدیریت دولتی و سرکار خانم فاطمه پهلوانی ریاست محترم سازمان ملی بهره وری ایران میزبان رونمایی از دو فصلنامه علمی-تخصصی دفتر پژوهشهای کاربردی معاونت پژوهشی با عنوان‌های «آموزش مدیریت دولتی» و «مطالعات و پژوهش‌های اداری» بود.سه شنبه برابر با 98/6/5 در کتابخانه مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار گردید.

سومین برنامه کافه کتاب مرکز در حالی شکل گرفت که سرکار خانم دکتر زهرا احمدی پور ریاست محترم مرکز آموزش مدیریت دولتی و سرکار خانم فاطمه پهلوانی ریاست محترم سازمان ملی بهره وری ایران با حضور در کتابخانه مرکز از آثار مکتوب مرکز و همچنین دو فصلنامه علمی تخصصی مرکز بازدید به عمل آوردند. در ادامه دکتر سید مهدی طیبی معاون پژوهشی مرکز و سردبیر فصلنامه «آموزش مدیریت دولتی»  با تشکر از کارکنان دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز به بیان اهداف انتشار این دو فصلنامه و عزم معاونت پژوهش برای انتشار این دو فصلنامه پرداخت. سپس آقای چمران بویه سردبیر فصلنامه «مطالعات و پژوهش‌های اداری» به بیان تکلیف برنامه عملیاتی دفتر پژوهش های کاربردی مبنی بر تولید فصلنامه های تخصصی و چگونگی تحقق ایده انتشار فصلنامه ها به واقعیت پرداختند و هدف از انتشار این دو فصلنامه را پوشش فعالیت­ های تخصصی مرکز در حوزه آموزش و پژوهش و همچنین تولید، گسترش و نشر علوم اداری و مدیریت دولتی عنوان کردند.

 همچنین در ادامه، دکتر مهدی حسینی راد مدیر اجرایی فصلنامه «مطالعات و پژوهش‌های اداری» از روند اخذ مجوزهای لازم و نیز تهیه مقالات و زحمات و مشکلاتی که پیش روی آنان بود، مطالبی را بیان و تشریح نمود. سپس دکتر علی مهدی دبیر اجرایی فصلنامه «آموزش مدیریت دولتی» به معرفی فصلنامه و فلسفه وجودی آن و نحوه انتشار اولین شماره و عناوین موضوعی آن پرداختند. در بخش پایانی این برنامه نیز در زمینه اخذ درجه A و ارتقای فصلنامه علمی پژوهشی «حقوق اداری» مطالبی بیان شد.


  • لینک کوتاه : /ZkD

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1331
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید