تاریخ : 27 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1399/07/02 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 48
  • - تعداد بازدیدکننده: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سردار ناصح میهمان ششمین نشست آنلاین ارائه تجارب مدیران

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مدیریت دولتی: با توجه به برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی به منظور «ارائه تجارب مدیران» مبتنی بر هدف انتقال دانش و تجربه به مدیران دستگاه ‌های اجرایی، ششمین نشست‌ برخط (آنلاین) در سال 1399 با سخنرانی جناب آقای سردار سرتیپ اسدالله ناصح از فرماندهان دفاع مقدس از ساعت 10 تا 12 روز شنبه 29 شهریورماه 1399 همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار شد.

در این نشست سردار ناصح از فرماندهان و پیشکسوتان لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه السلام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و نام همه شهیدان و ایثارگران را در ذهن و ضمیر ایرانیان جاودان دانست و گفت: «هشت سال دفاع مقدس، نقطه عطفی نه تنها در تاریخ انقلاب، بلکه نقطه عطفی در تاریخ سرزمین ایران است و از این رهگذار، راه و رسم شهدا برای جامعۀ ایرانی وحدت آفرین است. لذا شهدای ما غیر از برکاتی که در زندگی خانواده های خود برجا گذاشتند به جامعه نیز برکت بخشیدند. آن چیزی که سبب وحدت جامعه می شود شهدا و راه آنهاست و وظیفه ما ایستادگی و مقاومت است. باید مانند شهدا بهای مبارزه را بپردازیم و بایستیم. زیرا در نهایت پیروزی به سبب استقامت حاصل می شود.» وی تصریح کرد: «ما در راه این انقلاب ریزش داشتیم، اما به برکت شهدا رویش نیز داشتیم و داریم، به ویژه در بین جوانان این نسل که هرگز زمان جنگ را درک نکرده اند اما راه و رسم شهدا را فهمیده و آن را دنبال می کنند.»

سردار ناصح یادآور شد: «شهدای ما همه چیز را در عمل به ما نشان دادند. این که باید از خود گذشت و برای رسیدن به مقصود باید تمام هستی خود را فدا کرد.» در ادامه سردار ضمن بیان این تذکر که نباید مشکلات موجود باعث ضعف و عقب نشینی ما شود، گفت: «دشمن می‌خواهد مصرانه سیاست های خود را علیه ایران پیاده کند؛ اما به برکت خون شهدا به مقصود خود نرسیده و با وجود فرهنگ شهدا در آینده هم نخواهد رسید.»


  • لینک کوتاه : /Zr2

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 938
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید