تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1395/11/10 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 17
  • - تعداد بازدیدکننده: 17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

فراخوان برگزاری اولین دوره تحلیل رفتار کارکنان با مدل جهانی: «DISC»

   مدیران سازمان‌ها هر روزه با چالش‌های زیادی روبرو هستند و ناگزیرند که زمان بسیاری را صرف کنند تا پاسخ‌های مناسبی به مسائل سازمان در حوزه‌های مختلف بیابند. تبیین درست موضوعاتی همانند: «میزان کیفیت، سرعت و دقت تصمیمات، ارتباطات اثر بخش در سازمان، تفویض اختیار، اتنخاب افرادی مناسب برای شرایط بحرانی، نحوه‌ی هماهنگ کردن کارکنان با تغییرات، سبک مدیریتی و رهبری مفید برای بخش‌های مختلف سازمان، تشکیل تیم‌های تخصصی مأموریت محور در سازمان، نقاط قوت و قابل بهبودی در تیم‌های مدیریتی، علل نقصان نتیجه‌گرایی، کندی امور، پیش‌بینی رفتار افراد و تیم‌های کاری، ریشه تعارضات و تعیین افرادی که در تعارضات سازمانی بهتر عمل می‌کنند» دغدغه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی مستمر همه مدیران است.

 این مرکز در نظر دارد نخستین دوره تحلیل رفتار کارکنان با مدل جهانی DISC را برگزار نماید. کارگاه DISC یک دوره آموزشی نیست؛ بلکه آشنایی با یک بسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی یکپارچه و بسیار کارآمدد بین‌رشته‌ای در حوزه‌ی روابط سازمانی است. ابزاری که برای شناسایی سبک رهبری، افزایشش فروش و ارتباط با مشتری، ارزیابی ریسک رفتاری افراد و بهبود روابط بین فردی کاربرد دارد. آشنایی و به‌کارگیری این بسته، می‌تواند افق‌های جدیدی را به روی فراگیران باز نماید. در این کارگاه سعی خواهد شد تا تفاوت رفتارهای فردی در افراد مختلف، که همانا کلید موفقیت در برقراری ارتباط مؤثر است، مشخص گردد. شناخت روش‌های برقراری ارتباطات مؤثرتر، به مدیران سازمان کمک می‌کند تا چیدمان مناسبی از منابع انسانی برای نیل به اهداف سازمانی داشته باشند. همچنین اعضای سازمان را در تنظیم روابط شغلی و زندگی شخصی تقویت می‌نماید.

 تلفیق ابزار جهانی DISC  و مباحث مدیریتی، اثربخشی بیشتری به رهبری سازمان و مدیریت و کارکرد تیم‌ها خواهند بخشید و نتیجه آن مدیریت بهتر، هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق‌تر و انجام دادنن پروژه‌ها با کارآیی بیشتر در زمان مقرر خواهد بود.

لذا از معاونان و مدیران منابع انسانی دستگاه‌ها دعوت می‌شود چنانچه این دوره آموزشی، می‌تواند در فهرست آموزش‌های شغلی مدیران دستگاه گنجانده شود، برای ثبت‌نام، شرکت در کارگاه و دریافت گواهینامه، ضمن واریز مبلغ 4.000.000 ریال به حساب 2170469003000 بانک ملیی به‌نام مرکز آموزش مدیریت دولتی با شماره تلفن 42501875-021 جناب آقای مجیدکاشانی مقدم  تماس حاصل نمایند.

مدت کارگاه :16 ساعت

زمان برگزاری: متعاقبا اعلام خواهد شد

مهلت ثبت‌نام داوطلبان : هفته آخر فروردین

مخاطبین : معاونان، مدیران و سرپرستان منابع انسانی سازمان‌ها (و سایر مدیران حسب تشخیص دستگاه)


  • لینک کوتاه : /ZVV

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1820
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید