تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1395/07/25 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 32
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین هم اندیشی مشترک دفتر آموزشهای مجازی و تعاونی هنرمندان معاصر پارس با جمعی از اصحاب هنر و رسانه

هم اندیشی مشترک تخصصی دفتر آموزشهای مجازی و تعاونی هنرمندان معاصر پارس با جمعی از اصحاب هنر و رسانه با حضور آقایان خسرو شکری مدیر کل دفتر آموزشهای مجازی مرکز،  ذکریایی رییس هیئت مدیره تعاونی معاصر هنرمندان پارس و جمعی از تهیه کنندگان و هنرمندان روز دوشنبه 12/7/95 در ساختمان آموزشهای مجازی برگزار شد.

به گزارش دفتر ریاست، روابط عمومی و هماهنگی اموراستانها؛ در این نشست آقای شکری ضمن خیر مقدم به مدعوین و اصحاب رسانه  به بیان دیدگاهها و سیاستهای ابلاغی  دکتر ملک اخلاق ریاست مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری در خصوص نحوه تعامل و مشارکت مرکز با بخشهای حرفه ای تخصصی، اجتماعی ، فرهنگی و هنری پرداختند . همچنین ایشان  با اشاره به برخی از الزامات برنامه تحول نظام اداری در خصوص توانمند سازی ، توسعه و ارتقاء بخشهای غیر دولتی ( تعاونی، خصوصی، مردم نهاد)  پیشتازی مرکز بعنوان یک الگوی عملی را  تشریح نمودند.

در ادامه آقای ذکریایی رییس هیئت مدیره تعاونی هنرمندان معاصر پارس توضیحاتی درخصوص اهداف ، رسالت و ابعاد همکاری مشترک سه گانه با مرکز و اصحاب رسانه و سایر هنرمندان ارائه نمودند و سه مقوله خدمات رفاهی( هنرکارت) ، تکمیل زیر ساختهای اقتصادی و زیر بنایی و ایجاد بازارهای دائمی کار و سرمایه داخلی و خارجی را درزمره ماموریت های اصلی تعاونی هنرمندان بر شمردند.

در این نشست آقای نادعلی مدیر عامل تعاونی هنرمندان  معاصر پارس  در خصوص امکانات فنی و تخصصی در سه حوزه استودیو صدا ، استودیو تصویر و سایر خدمات هنری این مرکز توضیحاتی ارائه نمودند. در پایان مراسم هنرمندان از مجموعه های فوق بازدید بعمل آوردند .  

 

 


  • لینک کوتاه : /ZrW

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1850
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید