تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/06/04 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 11
  • - تعداد بازدیدکننده: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست ارزیابی فعالیت مرکز در اولین دهه بعد از انقلاب

 

همزمان با هفته دولت و در روز کارمند (دوشنبه مورخ 98/6/4) جلسه ای با حضور اولین روسای مرکز بعد از انقلاب اسلامی، خانم دکتر احمدی پور ریاست فعلی مرکز و معاونین و مدیران برگزار شد.

در ابتدای این نشست ریاست مرکز ضمن تبریک هفته دولت و ابراز خرسندی از حضور آقایان دکتر هاشمی و دکتر ساعتچی از مدیران بلافصل بعد از انقلاب اسلامی مرکز، هدف این نشست را بررسی روند تاریخی و کیفیت فعالیت های مرکز در ادوار مختلف بیان نموده و همینطور بهره گیری از تجارب مدیریتی این بزرگان در فضاهای بعد از انقلاب با توجه به تغییرات ایجاد شده در نهادهای اداری و سیاسی کشور را در ادامه مسیر فعالیت های مرکز مفید و موثر دانستند.

در ادامه جلسه آقای دکتر محمد هاشمی که اولین رییس مرکز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بودند به بیان سوابق و تجارب مدیریتی خود در دوران تصدی این پست پرداخته و وضعیت آموزش و سبک مدیریت در فضای التهابی بعد از انقلاب را مورد بررسی قرار دادند و به مشکلات و موانعی که در روند فعالیت مرکز ایجاد شده بود اشاره داشتند و دلیل تداوم فعالیت و حیات مرکز را نیز منطقی بودن اداره آن بیان داشتند. ایشان تاکید نمودند که در تصدی

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید