تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1395/11/11 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 30
  • - تعداد بازدیدکننده: 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه همکاری فیمابین مرکز آموزش مدیریت دولتی با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

انعقاد تفاهم نامه همکاری فیمابین مرکز آموزش مدیریت دولتی با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توسط دکتراسماعیل ملک اخلاق ریاست مرکز و آقای دکتر غلامرضا ذاکری مدیر کل دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز دوشنبه 1/11/95 در مرکز آموزش مدیریت دولتی امضاء شد.

به گزارش دفتر ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استانها؛ این تفاهم نامه در راستای توسعه روابط علمی و پژوهشی بین مرکز آموزش مدیریت دولتی با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و با هدف توسعه همکاری های مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی ، تحقیقات کاربردی و تولید محصولات مشترک و برگزاری میزگردهای علمی و همایش های پژوهشی منعقد شد.

دکتر ملک اخلاق ریاست مرکز ضمن ابراز خرسندی از فضای همکاری، در خصوص ماموریت مرکز در زمینه های آموزش، پژوهش و مشاور توضیحاتی ارائه و تاکید داشتند؛پلیس بهترین بستر تمرین مشارکت اجتماعی و دمکراسی در کشور است . ایشان تفکر آینده پژوهی و پیش بینی روندها را در این سازمان یک ضرورت دانسته و افزودند؛ پلیس با توجه به نقش و جایگاه خود می تواند با ایجاد فرهنگ عمومی بسیارقوی رفتارهای فردی را به رفتارها و هنجارهای مبتنی بر ارزشهای اسلامی تبدیل و هدایت نماید.

سپس آقای دکتر غلامرضا ذاکری مدیر کل دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ؛ گزارشی از توانمندی ها و فعالیت های  نیروی انتظامی در زمینه های آموزش و پژوهش و سایر خدماتی که به شهروندان توسط این نهاد انجام می شود ارائه دادند.

ایشان در خصوص نقش و جایگاه آموزش و پژوهش در این سازمان افزودند؛ پلیس نسبت به کلیه جریانات اجتماعی خود را مسوول می داند و به جد در حال آموزش نیروی انسانی  در حوزه های حقوق شهروندی ، افکار سنجی، فضای سایبری و سایر موارد پر اهمیت است.  وی یاد آور شد طرح انتظامی در این سازمان انجام نمی شود مگر اینکه در آن حوزه کار پژوهشی انجام شده باشد.

گفتنی است در این مراسم آقای غمیلو سرپرست معاون پژوهشی ، شکری مدیر کل دفتر ریاست، امیر صالحی مدیرکل دفتر مطالعات کاربردی مرکز و سرکار خانم دهقانی از دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حضور داشتند.

در پایان جلسه بصورت نمادین تفاهم همکاری بین طرفین تبادل شد.


  • لینک کوتاه : /ZUV

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1819
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید