تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1395/12/11 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 20
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین وبینار سراسری آموزشی- ترویجی ارتقاء تکنیک های بهره وری در کشور برگزار شد

اولین وبینار سراسری آموزشی- ترویجی ارتقاء تکنیک های بهره وری با همکاری مرکز آموزش مدیریت دولتی و سازمان ملی بهره وری ایران با حضورسرکارخانم طباطبایی رییس سازمان ملی بهره وری ایران، جمعی از معاونین و مدیران آن سازمان همچنین معاونین و مدیران مرکز آموزش مدیریت دولتی، بصورت برخط و سراسری همزمان در 31 استان سراسر کشور روز سه شنبه 95/12/10 در محل سالن جلسات مرکز برگزار شد.

به گزارش دفتر ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استانها؛ در این وبینار پیام دکتر ملک اخلاق ریاست مرکز آموزش مدیریت دولتی، توسط آقای شکری مدیرکل دفتر ریاست قرائت شد. در این پیام دکتر ملک اخلاق ضمن ابراز مسرت از چنین رخدادی که بر ابتنای  پیشرفت های قابل توجه  در حوزه فناوری اطلاعات و بهبود زیرساخت های  اینترنت در کشور بوجود آمده است، آنرا دریچه ایی وسیع  و نوین در امر توانمند سازی سرمایه های انسانی  بعنوان یک پارادایم فراگیر دانسته و افزودند؛ این رویکرد استراتژیک مبتنی بر مولفه های اساسی آموزش، بهره وری و فناوری است که می تواند مرزهای مکانی و محدودیت های جغرافیایی را کم رنگ و اثر بخشی مفاهیم و انتقال دانش و آگاهی را افزایش دهد.

درادامه سرکار خانم دکتر طباطبایی رییس سازمان ملی بهره وری ایران ضمن ابراز خرسندی از همکاری فیمابین مرکز با سازمان بهره وری به تشریح شاخصه های بهره وری در ایران و سایر کشور ها پرداخته و افزودند؛ امیدواریم در سال 96 در حوزه آموزش بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

سپس دکتر عسکری  و دکتر رامین اساتید دوره روشهای بهبود بهره وری در سازمانهای دولتی ایران، تنگناها و مشکلات این حوزه مطالبی ارائه و به تشریح مسیر بهبود بهره وری را تشریح نمودند.

در پایان این وبینار سرکار خانم جهانگرد و سرکار خانم رادمنش معاونین سازمان ملی بهره وری و مرکز آموزش مدیریت دولتی از اجرای مستمر این دوره ها و اعطا گواهینامه مشترک خبر دادند.

 

گفتنی است؛ دراین وبینار استانها برنامه ها و سوالات خود را مطرح و اساتید و مسولان محترم سازمان بهره وری به آنها پاسخ دادند.


  • لینک کوتاه : /ZHV

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1808
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید