تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1396/12/08 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 13
  • - تعداد بازدیدکننده: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین گنگره بین المللی چشم انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران با محوریت : تولید و اشتغال

به گزارش دفتر ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استانها؛  این کنگره با همکاری مرکز آموزش مدیریت دولتی و موسسه چشم انداز مدیریت تراز جهانی روز دوشنبه 14 اسفند 1396 در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما با هدف آشنایی و راهبرد ارتقاء نظام مدیریت به تراز جهانی با رویکرد ناب و چابک سازی سازمان های دولتی و غیر دولتی با محوریت ( تولید و اشتغال) و بر مبنای  استفاده از ظرفیت های بالقوه نیروی های تحصیل کرده و جوان برگزار خواهد شد.

در این نشست ابتدا دکتر ملک اخلاق رییس مرکز در خصوص نقش کلیدی مرکز آموزش مدیریت دولتی به عنوان  کانون اصلی مدیریت دانش در نظام اداری توضیحاتی را ارائه نمودند. ایشان جایگاه مدیریت کلاس جهانی در پیشرفت کشورهای توسعه یافته را بسیار حائز اهمیت دانسته و افزودند؛ کلاس جهانی به عنوان یک الگو و چارچوب استاندارد در بین کشورهای پیشرفته تعریف شده است و ما نیز تلاش داریم این فرهنگ را در چشم انداز افق 1404 استاندارد کنیم و شاهد تربیت مدیرانی با کلاس جهانی برای حضور دربازارهای جهانی باشیم.

سپس دکتر فارسیجانی دبیر علمی کنگره نکاتی در خصوص اهمیت و ضرورت رقابت توسه و روشهای نوین مدیریت در اقتصاد در قرن 21 توضیحاتی دادند . ایشان در خصوص مفهوم کلاس جهانی افزوند؛ کشور ،صنعت، شرکت، بنگاه اقتصادی یا دانشگاهی می تواند در محیط حال و آینده بخوبی رقابت کندکه دارای مدیرانی در ابعاد وکلاس جهانی باشند.

دکتر فارسیجانی کیفیت برتر ، قیمت کمتر، انعطاف پذیری بیشتر، زمانهای انتظار کمتر، نوآوری بیشتر، خدمات فروش و پس از فروش را به عنوان مولفه های مدیریت کلاس جهانی معرفی و سپس به تشریح این ویژگی ها پرداختند.

گفتنی است در این نشست خبرنگاران سوالات خود را مطرح و دکتر فارسیجانی، دکتر ملک اخلاق و دکتر رضایی، دبیر اجرایی کنگره به سوالات پاسخ دادند.   


  • لینک کوتاه : /ZoU

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1733
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید