تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1396/04/12 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 20
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حضور رئیس مرکز حراست سازمان اداری و استخدامی کشورسرپرست حراست مرکز آموزش مدیریت دولتی معرفی شد

طی حکمی از سوی آقای جلالوند رئیس مرکز حراست سازمان اداری و استخدامی کشور، آقای حمید سلگی به عنوان سرپرست حراست مرکز آموزش مدیریت دولتی معرفی شد.

 به گزارش دفتر ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استانها؛ این مراسم با حضور دکتر ملک اخلاق رییس مرکز، آقای جلالوند رئیس مرکز حراست سازمان متبوع و جمعی از معاونین و مدیران در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد،

در این جلسه ابتدا رئیس مرکز حراست ضمن تشریح وظایف حراست در حوزه های مختلف حفاظت و صیانت از کارکنان در برابر آسیب ها و تهدید های احتمالی، اطلاع رسانی به موقع از وضعیت سیستم به مراجع ذیصلاح را مهم دانسته و به تشریح نقش حراست در امور محوله حفاظتی همچون حفاظت از اسناد it، اماکن و غیره پرداختند. ایشان در بخش پایانی صحبت های خود افزودند: امیدوارم حراست با همکاری و تعامل مدیران و کارکنان بتواند گام های موثری در تحقق اهداف و ماموریت های سازمانی مرکز آموزش مد یریت دولتی بردارد.

در این مراسم دکتر ملک اخلاق رییس مرکز، نقش و جایگاه حراست را بسیار حائز اهمیت دانسته و تصریح کردند، حراست مشاوری امین، چشم ناظر مدیریت و بازوی مهم و تاثیر گذار در تصمیم سازی سازمانی است و این مجموعه می تواند  بعنوان پشتوانه ای محکم برای سلامت جامعه اداری نقش آفرینی کند. 

در پایان حمید سلگی سرپرست جدید حراست مرکز ضمن تشکر از اعتماد رئیس مرکز حراست ضمن اشاره به وظایف حراست از دیدگاه قانونی افزودند: شناساندن حراست بعنوان محرم و مرجع تأمین امنیت برای عموم مسئولین و کارکنان و تبیین این جایگاه بعنوان مشاوری امین از جمله دغدغه های حراست است.

ایشان همچنین با اشاره به نقش حراست برای پیشگیری از فساد سازمانی تعامل بین مجموعه کارکنان و مدیران را مهم دانسته و بر نقش هشدار دهنده حراست برای اصلاح و درمان مشکلات تأکید کردند.

شایان ذکر است حمید سلگی با 15 سال سابقه خدمت در حراست و مراجع دیگر نظارتی دارای مدرک کارشناسی ارشد امنیت ملی بوده و هم اکنون در پست معاون حفاظت اسناد مرکز حراست سازمان امور اداری و استخدامی کشور مشغول به فعالیت است.


  • لینک کوتاه : /ZuV

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1796
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید