تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/05/07 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 21
  • - تعداد بازدیدکننده: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اولین نشست کارشناسان آموزش دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی در سال 1398

      به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی، اولین نشست کارشناسان آموزش دستگاه های اجرایی استان روز چهارشنبه مورخ 12/04/98 در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برگزار گردید.

      نشست مذکور با محوریت:

 1- تبیین سیاست ها و خط مشی های ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور و مرکز اموزش مدیریت دولتی

 2- تشریح بخشنامه نحوه احراز صلاحیت مدرسان

 3- ارائه گزارش کمیته مشورتی در خصوص آسیب شناسی حوزه آموزش مدیران و کارکنان دولت

4- جلسه پرسش و پاسخ  برگزار گردید.

       این نشست با حضور 60 نفر از کارشناسان محترم آموزش دستگاه های اجرایی استان از ساعت 9 الی 12:30 مورخ 12/04/98 برگزار گردید.

      در ابتدا آقای صادق موسی خانی سرپرست مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم حضور مدیران و کارشناسان آموزش، سیاست های کلی سازمان در حوزه آموزش کارکنان دولت را بیان کردند.

      در ادامه آقای عبادی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در سازمانها به نقش آموزش در توسعه سرمایه انسانی تاکید نموده و انسان را به عنوان اصلی ترین رکن و محور توسعه برشمردند

      سپس سیاست ها و خط مشی های سازمان در حوزه آموزش کارکنان دولت در 19 بند توسط رئیس گروه آموزش و توانمند سازی مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان تشریح گردید.

    با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع دستورالعمل نحوه احراز صلاحیت مدرسان؛ موضوع بخشنامه شماره از سوی کارشناس آموزش و توانمند سازی مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان ارائه گردید.

            در خاتمه نماینده کمیته مشورتی آموزش استان سرکار خانم مرضیه محمدی گزارشی را با عنوان "آسیب شناسی آموزش مدیران و کارکنان" که با همفکری و پیگیری اعضای کمیته مشورتی آموزش تهیه و تدوین شده بود، ارائه کردند و مقرر شد گزارش مربوطه با ارائه راهکارهای پیشنهادی به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان ارسال گردد.


  • لینک کوتاه : /ZMD

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1356
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید