تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1396/06/15 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 30
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دوره آموزشی مدیریت تعارض و فنون مذاکره ویژه بهبود مدیریت

برگزاری دوره آموزشی مدیریت تعارض و فنون مذاکره ویژه مدیران در تمامی سطوح دستگاه اجرایی استان در روز دوشنبه مورخه 23/5/96 با حضور خانم دکتر ابراهیمی در مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان برگزار شد.

در دنیایی که دانستن مهارت ارتباط مؤثر یکی از مهمترین شاخصه های توسعه در عصر ارتباطات به حساب می اید و از طرف دیگر موفقیت و اثربخشی فعالیتهای حرفه ای مدیران در فعالیتهای درون سازمانی و برون سازمانی, منوط به برقراری ارتباط مؤثر انان با فضای عینی و ذهنی محیط خود می باشد بر این اساس کارگاه اموزشی اصول و فنون مذاکره در حل تعارض و مسائل سازمانی با هدف انتقال هنر و دانش مذاکره برگزار گردید.

این دوره در راستای آشنایی مدیران با روش های نوین مدیریتی، دستیابی اثربخش تر به اهداف سازمانی ، اصول و فنون مذاکره و همچنین روش های حل تعارض می باشد.

دکتر ابراهیمی با بیان اینکه مدیریت به معنای توانایی ایجاد انگیزه می باشد، افزود: با توجه به افزایش فشارهای مختلف محیطی و سازمانی، می طلبد که همه کارکنان و مدیران نسبت به فراگیری فنون مذاکره و سبک های مدیریت تعارض آشنایی و تسلط پیدا کنند.

وی اظهار داشت: اگرچه ممکن است فشارهای کاری روزمره مدیران زمان اندکی برای آنان در جهت یادگیری دانش های نوین مدیریتی باقی بگذارد اما مدیرانی که خواهان موفقیت هستند باید از طریق تفویض اختیار ، زمان آزاد بیشتری برای یادگیری دانش های نوین اختصاص دهند.

دکتر ابراهیمی همچنین به بیان مطالبی از جمله مفهوم مذاکره، گام های مهم برای انجام فرآیند مذاکره ، موانع، راهکارهای عملیاتی برای انجام مذاکره های اثربخش در محیط های سازمانی، مفهوم و معنای تعارض و دیدگاه های گوناگون سنتی و نوین نسبت به سبک های مدیریتی تعارض پرداخت.

در این کارگاه شناخت مسائل منجر به تعارض در سازمان, شناسایی و سپس استراتژیهای رفتاری مدیران به بحث گذاشته شد.

هدف: مدیریت کاهش تنشهای ارتباطی در فضای سازمانی

 


  • لینک کوتاه : /ZdV

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1780
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید