تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/11/20 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 32
  • - تعداد بازدیدکننده: 31
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری دوره های آموزشی در استان اصفهان

برگزاری دوره آموزش ویژه مدیران حرفه ای جوان 

در راستای اجرای مصوبه شماره ۱۳۵۱۸۲۴ مورخ 1396/۰۵/03 شورای عالی اداری به منظور بهبود ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران حرفه ‏ای جوان در دستگاه‏ های دولتی و با توجه به دستورالعمل شماره ۱۱۲۰۳۱ مورخ 1398/۰۳/07 سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص آموزش و توانمندسازی مدیران جوان ( مدیران زن و مرد زیر ۴۵ سال) ، اولین دوره ویژه مدیران حرفه ‏ای جوان به مدت ۳۶ ساعت برگزار گردید و تعداد ۳۴ نفر از مدیران جوان از تاریخ 1398/۰۴/31 الی 1398/۰۵/07 در این دوره شرکت نمودند.

 

اجرای اولین برنامه آموزش و تربیت مدرسان دوره های آموزشی کارکنان دولت

در اجرای بخشنامه شماره ۴۶۴۱۸۵ مورخ 1397/۸/29 سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع احراز صلاحیت تدریس و اجرای برنامه تربیت مدرسان دوره های آموزشی، تعداد ۳۰ نفر از مدرسان در اولین برنامه آموزشی تربیت مدرس که از تاریخ 1398/۵/9 تا 1398/۵/23 به مدت ۳۶ ساعت برگزار شد . در این کارگاه آموزشی، دروس آشنائی با نظام آموزش کارکنان دولت، شناخت نظام اداری، روش ها و فنون تدریس، سنجش و ارزشیابی آموزشی و تکنولوژی آموزشی توسط مدرسین باتجربه ارائه گردید.

 

سومین برنامه آموزشی تربیت مدرس(TOT)

سومین برنامه آموزشی تربیت مدرسان دوره های آموزشی کارکنان دولت با حضور ۳۵ نفر از مدرسان در ابتدای دی ماه سال ۹۸ با هدف بستر سازی برای بهره مندی از مدرسان واجد صلاحیت تدریس برگزار گردید این برنامه آموزشی به مدت ۳۲ ساعت در زمینه های آشنائی با نظام آموزش کارکنان دولت، آشنائی با نظام اداری، روش ها و فنون تدریس، سنجش و ارزشیابی آموزشی و تکنولوژی آموزشی به صورت کارگاهی اجراء گردید.

 

اجرای چهارمین جلسه ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای

چهارمین سری ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای در سال ۱۳۹۸ در محل کانون ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان برگزار گردید. در این کانون که روزهای دوشنبه و سه شنبه، دوم و سوم دی ماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر برگزار شد تعداد ۳۶ نفر از مدیران دستگاه های اجرائی استان شرکت نمودند و شایستگی های عمومی آنان در سطوح مدیران پایه، میانی و ارشد توسط ارزیابان حرفه ای مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس www.mpo-es.ir   مراجعه نمائید.


  • لینک کوتاه : /ZNA

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1186
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید