تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1396/11/25 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 20
  • - تعداد بازدیدکننده: 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بهبود اصلاح رفتار نظام اداری یکی از دغدغه های مهم دولت دوازدهم است

به گزارش دفتر ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استانها؛  چهارمین وبینار آموزشی – ترویجی با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان کشور با برنامه جامع اصلاح نظام اداری در دولت دوازدهم با همکاری دفاتر آموزش و پژوهش استانهای سراسر کشور توسط دکتر صفدری معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور برگزارگردید.

 در مراسم افتتاح این وبینار دکتر ملک اخلاق ریاست مرکز آموزش مدیریت دولتی ضمن ابراز خرسندی از اجرای چهارمین وبینار آموزشی- ترویجی، توضیحاتی در خصوص ابعاد و سطوح مدیریت تحول سازمانی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه را بیان نمودند.

سپس دکترصفدری معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور ؛ به اختصار تاریخچه و سیر تحول برنامه اصلاحات در نظام اداری کشور را بیان و به تفصیل برنامه جامع اصلاح نظام اداری در دولت دوازدهم  را تشریح کرد.

دکترصفدری گفت؛ کلید و حلقه توسعه اقتصادی در گرو  بهبود و اصلاح رفتار نظام اداری است که همواره یکی از دغدغه های جدی  دولت دوازدهم مورد توجه بوده است.

دکتر صفدری برخی احکام مشابهی که در کلیه برنامه های اصلاح نظام اداری مورد تاکید بوده ازجمله : کاهش نیروی انسانی و کوچک سازی، اصلاح ساختار تشکیلاتی دولت و کاهش وزارتخانه ها، اصلاح روش ها و رویه ها،  فناوری های انجام کار و توسعه دولت الکترونیک، ایجاد هماهنگی در نظامهای پرداخت و مقررات استخدامی، کاهش تصدی گری و رقابتی کردن فعالیتهای خدماتی، تمرکز زدایی از اداره امور و تقویت اختیارات مناطق بر شمرد وعدم دلایل توفیق برنامه اصلاح نظام اداری را تشریح کرد.

در پایان این وبینار شرکت کنندگان در استانها بصورت آنلاین سوالات خود را مطرح و دکتر صفدری به آنها پاسخ دادند.


  • لینک کوتاه : /ZtU

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1738
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید