تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/09/25 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 7
  • - تعداد بازدیدکننده: 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره آموزشی"مدیریت بهینه ستادهای انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی"

در یک نظام مردم ­سالار دینی رای بهترین وسیله برای هر شهروند است تا افکار و عقاید خود را نشان دهد و نقش­ آفرینی خود را در امور عمومی اعمال نماید و با گزینش دقیق مقامات سیاسی احترام به آزادی­ هایش را تضمین کند. افزایش مشارکت مردم در حوزه سیاست یکی از ابعاد برابر خواهی سیاسی محسوب می­ گردد. امروزه افزایش وسایل ارتباط جمعی و شبکه­ های اجتماعی منجر به افزایش آگاهی سیاسی شده و شهروندان خواهان فرصت برابر برای شرکت در انتخاب و اعمال نظر هستند. بنابراین مشارکت سیاسی به منزله رفتار داوطلبانه شهروندان که از طریق آن به طور مستقیم و غیرمستقیم به سیاست­ های عمومی جامعه اثر بگذارند، تلقی می گردد.

اما  مدیران ستاد انتخابات کاندیداها به عنوان رکن اصلی ستاد از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کاندیدا و افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات، ازآموزش ­های تخصصی لازم برخوردار نیستند. از طرفی در بیشتر جوامع امروزی مبارزات انتخاباتی دیگر بر سازمان حزبی استوار نیست. این رها سازی باعث شده است ستاد انتخابات نامزدها به سازماندهی خاص خود برای مبارزه انتخاباتی روی آورند. این موضوع فراگیری آموزش­های مدیریت سیاسی را بیش از پیش برای ستاد انتخابات الزامی می کند.

مسلما فراگیری این دوره آموزشی توسط مدیران ستاد انتخاباتی کاندیدها پیامدهای ارزشمندی را برای نامزدهای حوزه ­های انتخابیه و افزایش مشارکت سیاسی شهروندان در پی خواهد داشت. افزایش مشارکت سیاسی مردم، انتخاب کاندیدای اصلاح توسط مردم و توانمندسازی مدیران اجرایی برای برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و نظارت ستاد انتخابات و تحلیل وضعی برای اتخاذ استراتژی های مناسب بازاریابی سیاسی که منجر به موفقیت کاندیدا در انتخابات وکاهش هزینه های مالی و سیاسی آنها گردد.

در همین راستا مرکز آموزش مدیریت دولتی درنظر دارد دوره آموزشی" مدیریت بهینه ستادهای انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی" را برای مدیران اجرایی ستادهای انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  از اول دی ماه جاری برگزار نماید.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 42501552و42501522و42501524 تماس حاصل نمایند.

مشخصات دوره

ثبت نام


  • لینک کوتاه : /ZLB

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1241
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید