تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1395/04/29 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 23
  • - تعداد بازدیدکننده: 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دکتر فرج الله رهنورد به عنوان مشاور علمی آموزشی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری منصوب شد.

طی حکمی از سوی دکتر ملک اخلاق ریاست مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری ، دکتر فرج الله رهنورد به عنوان مشاور علمی و آموزشی منصوب شد.
به گزارش دفتر ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استانها؛در مراسم معارفه دکتر رهنورد،  دکتر ملک اخلاق، رییس مرکز، ضمن خوشامدگویی در خصوص برخی از ویژگی های ایشان اظهار داشتند؛ دکتر رهنورد، فردی متین و با اخلاق و نیز چهره ی شاخص علمی و با تجربه، خلاق، نوآور و کارآفرین در حوزه آموزش هستند.
دکتر ملک اخلاق با برشمردن اهداف اصلی مرکز افزودند؛ دو هدف اصلی  و شاخص که باید آن را با جدیت دنبال کنیم، یکی بحث بورکراسی حرفه ای و دوم بحث توسعه پرشتاب است که بایستی با ایجاد بورکراسی نوآوانه، خلاق ، تحلیلگر، نتیجه گرا و آینده ساز در حوزه بورکراسی و ایجاد ادبیات منطقه ای و مدیریت آمایش سرزمین در حوزه توسعه، فعال و ملموس تر عمل کنیم.
دکتر ملک اخلاق انتظارات خود را  در فضای جدید حوزه آموزش و مشاوره تشریح و افزودند؛  انتظار می رود با  تحرک جدید در این حوزه، تعامل و همکاری خوبی ایجاد شود و به سرعت در آینده نزدیک شاهد ارائه پیشنهادها ی نوآورانه و عملیاتی در بخش آموزش و مشاوره باشیم. ایشان یادآور شدند؛ امیدواریم که بتوانیم نقش مرکز را در برنامه ششم توسعه بدرستی جانمایی کنیم. 
سپس دکتر رهنورد، مشاور علمی و آموزشی مرکز، ضمن ابراز خرسندی از همکاری مجدد،  برنامه های خود را در قالب طرحی به ریاست مرکز ارائه و افزودند؛ به سرعت نشست های علمی و گفتگوی کارشناسانه را برگزار و آن را باز طراحی خواهیم نمود و امیدواریم به سرعت پیشنهادهای عملیاتی و چشم گیری در حوزه آموزش و مشاوره ارائه دهیم.
دکتر رهنورد با اشاره به  اولویت های جدید مرکز اظهار داشتند؛ برخی از ماموریت های اصلی مرکز متناظر با ماموریت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است که امیدواریم مرکز در حوزه های آموزش و مشاوره نقش خود را بدرستی ایفا نماید.
 سپس سرکارخانم رادمنش معاون آموزشی مرکز ،ضمن خوش آمد گویی از همکاری جدید دکتر رهنورد، ایشان را اندیشمندی خلاق، توانمند و آینده ساز در حوزه آموزش و دارای تفکر استراتژیک دانستند.
 
 متن حکم به قرار زیر است:
  
 
 
 

 


  • لینک کوتاه : /ZKW

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1867
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید