تاریخ : 26 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1402/08/17 - 12:19
  • - تعداد بازدید: 819
  • - تعداد بازدیدکننده: 766
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) مرکز آموزش مدیریت دولتی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مدیریت دولتی، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج امام رضا (ع) با حضور دکتر میری رئیس مرکز، آقای اسماعیلی فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان اداری و استخدامی کشور و اعضاء هیئت رئیسه مرکز روز چهارشنبه 1402/8/17 در دفتر ریاست برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم آقای اسماعیلی از فعالیت‌های بسیج مرکز در طی این سالها تقدیر نمودند و ضمن تشکر از زحمات آقای رشیدی فرد، فرمانده سابق بسیج و آرزوی موفقیت برای آقای آرایی در جایگاه فرمانده جدید پایگاه امام رضا (ع)، توصیه هایی در خصوص اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های مرتبط ارائه نمودند سپس آقای رشیدی فرد با بیان سخنانی در خصوص بسیج و تاکید بر ترویج فرهنگ بسیج، به این نکته اشاره نمودند که شورای مرکزی پایگاه بسیج مرکز متشکل از افراد تحصیلکرده بوده و در حد بضاعت تلاش هایی در پایگاه انجام شده است.

در بخش بعدی آقای دکتر میری پس از قدردانی از زحمات آقای رشیدی فرد، با اشاره به سابقه درخشان و عملکرد مرکز آموزش مدیریت دولتی گفت: لازم است تفکرات اسلامی- انقلابی (فرهنگ بسیجی به معانی عام آن) نیز در مرکز پیاده سازی گردد. بسیج مختص به پایگاه نبوده و همه معاونین و مدیران مرکز با روحیه جهادی درحال خدمت هستند. ایشان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت؛ جهاد تبیین علی رغم نبودن در برنامه های راهبردی و همچنین عدم تخصیص منابع مالی و صرفا با داشتن باور انجام آن و در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مرکز در حال انجام است.

در ادامه جلسه آقای مجید آرایی فرمانده جدید پایگاه بسیج مرکز سخنان خود را با درود به ارواح مطهر حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب و همچنین تسلیت شهادت مردم مظلوم فلسطین و آرزوی توفیق برای رزمندگان مقاومت در مقابل رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی آغاز نمود و گفت: در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی در چله دوم انقلاب با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی نقش محوری داشته چرا که مدیریت جهادی هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن کارآمدی خود را به اثبات رسانده و همواره مورد تایید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده است‌. آرایی ادامه داد؛ سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان یک سازمان حاکمیتی و به تبع آن مرکز آموزش مدیریت دولتی نقش بی بدیلی برای رقم خوردن حکمرانی اسلامی - ایرانی و تربیت مدیران جهادی بر عهده دارند. وی گفت؛ جایگاه بسیج و تفکرات بسیجی در مدیریت جهادی بسیار مهم و بی بدلیل است و نقش مهمی در تربیت مدیران و کارکنان در تراز انقلاب اسلامی دارد.

در پایان این برنامه ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق بسیج مرکز، حکم انتصاب آقای مجید آرایی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج مرکز آموزش مدیریت دولتی به ایشان تقدیم شد.


  • لینک کوتاه : /Z34

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 60
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید