تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1395/08/04 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 21
  • - تعداد بازدیدکننده: 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین گردهمایی مدیران مراکزآموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری منطقه هفت به میزبانی سازمان برنامه و بودجه استان یزد برگزار شد

نخستین  گردهمایی مدیران مراکزآموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری منطقه­ هفت به میزبانی سازمان برنامه و بودجه استان یزد برگزار شد.

به گزارش دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور استانها؛ دکتر ملک اخلاق رییس مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری کشور در نشست روز یکشنبه مورخ 25/07/95 با تشریح سیر تاریخی  آموزش کارکنان دولت با رویکردهای آینده آموزش و پژوهش درنظام اداری اشاره کردند و مهمترین هدف آموزش و پژوهش را ایجاد تحرک و تحول و شتاب بیشتر در رشد و پیشرفت عنوان نمودند.

وی همچنین به ضرورت تغییر در روند آموزش در استانها و لزوم شکل گیری همکاریهای مشترک منطقه ای حول محور آموزش و پژوهش تاکید کردند و از مدیران و کارشناسان استانها خواستند تا با تعامل و گفت و گوی هدفمند ، اندیشه ها و ایده های جدید در قالب همکاریهای منطقه ای تبیین کرده و مسائل توسعه منطقه را رفع نمایند.

در این نشست دکتر نصیری زاده رییس سازمان برنامه و بودجه استان یزد، مجید دهقانی زاده مدیر مرکز یزد ، علیرضا شجاعی مدیر مرکزچهارمحال وبختیاری و علی اکبر ابراهیمی رییس گروه پژوهش مرکز اصفهان نقطه نظرات خود را تشریح کردند و گزارشی از مسائل و اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش و پژوهش استانها ارائه دادند.

در ادامه جلسه خانم زهرا مظفری نماینده رییس مرکز نقش جایگاه بخش غیر دولتی را در ایجاد تحرک بیشتر در برنامه های آموزشی و پژوهشی تشریح  کردند . همچنین ایران رادمنش معاون آموزشی مرکز و حسن غمیلو سرپرست معاونت پژوهشی مرکز به پرسشهای استانها پاسخ دادند و دربخش پایانی جلسه مسعود یحیی زاده عضو کارگروه پژوهشی مرکز رویکرد ها ، اهداف وبرنامه های مرکز را درخصوص همکاریهای منطقه ای تبیین کردند و اقدامات دبیرخانه همکاریهای منطقه ای را شرح دادند.

دفتر ریاست، روابط عمومی و امور استانها


  • لینک کوتاه : /ZpW

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1848
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید