تاریخ : 29 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1395/09/01 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 22
  • - تعداد بازدیدکننده: 20
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گفتگو با مهدی امیر صالحی مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهشهای اداری

با تشکر از فرصتی که فراهم نمودید ، لطفا هدف از برگزاری کارگاههای تخصصی  ویژه"نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا" را بیان نمایید.

قبل از پاسخ به سوال جنابعالی اختصارا در خصوص اهمیت این دوره از انتخابات برای مخاطبین شما توضیح دهم.

حرکت در مبارزات انتخاباتی از سوی داوطلبان یک دغدغه و نیاز اساسی و استراتژیک محسوب می شود. کاندیداها بدنبال روشهای نوین کسب موفقیت راههای مختلفی هستند . از این رو برای انتخاب مسیر درست و هدفمند، توانمند سازی هریک از نامزدها از طریق توسط مشاوران حرفه ای ، متخصص و متعهد و آشنا به نظام اداری کشور برای کسب موفقیت کاندیداهای محترم یک امر ضروری می باشد. براین اساس همانطور که مطلع هستید دو انتخابات مهم همزمان "دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا" در 29 اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

مرکز آموزش مدیریت دولتی نظر به اهمیت جایگاه شهر و مدیریت شهری با هدف آشنایی کاندیداها با اصول اداره ستادهای انتخاباتی، افزایش مهارت کاندیداها برای موفقیت در انتخابات و افزایش مشارکت سیاسی حداکثری شهروندان در انتخابات براساس مطالعات انجام شده اقدام به طراحی و اجرای کارگاههای تخصصی مذکور نموده است. امیدواریم کاندیداهای محترم از فرصت بوجودآمده کمال استفاده را ببرند.

لطفا در خصوص چگونگی نحوه برگزاری کارگاههای تخصصی نامزدهای انتخاباتی توضیح دهید. تفاوت این کارگاه ها با سایر دوره ها را بیان کنید.

در این کارگاه ها ضمن آشنایی نزدیک داوطلبان با تکنیک و فنون مربوط به مدیریت ستادهای انتخاباتی سعی برآن شده است که با استفاده از اساتید متخصص و با تجربه و همچنین "منتخبین دوره های قبل شورای اسلامی شهر و روستا" مسائل و مشکلات مربوطه در یک فضای تعاملی به صورت workshop مورد نقد و بررسی قرار داده تا کاندیداهای محترم بتوانند ضمن بهره مندی از تجربیات استاتید متخصص، با وظایف و ماموریت های شورای شهر و روستا آشنایی یافته و بتوانند از فنون تحصیل شده بصورت اثر بخش و کارآمد در ستادهای انتخاباتی عمل نمایند.

نحوه بهره مندی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استانها چگونه است.

مرکز آموزش مدیریت دولتی با همکاری دفاتر آموزش استانها در فاز اول بصورت مشترک اقدام به برگزاری کارگاههای مربوطه خواهد نمود. بدیهی است درصورت درخواست شوراها یا گروه های مربوطه این مرکز آمادگی دارد کارگاههای تخصصی ویژه شوراهای اسلامی شهرو روستا را بصورت اختصاصی و ویژه برگزار نماید . لازم به ذکر است در آینده نزدیک کارگاه های فوق بصورت الکترونیکی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

لطفا درخصوص نحوه ثبت نام و سایر اطلاعات مورد نظر دواطلبان شرکت در دوره های تخصصی "پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا" بیشتر توضیح دهید.

داوطلبان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در کارگاههای مذکور به سایت مرکز به نشانی www.smtc.ac.ir مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن­ های 18-42501415 تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است شرکت در دوره های مذکور برای کلیه نامزدهای انتخاباتی و همچنین اعضای ستاد انتخاباتی آنان آزاد می باشد.

بدیهی است به کلیه  شرکت کنندگان در کارگاههای تخصصی که حد نصاب نمره ارزیابی دوره را کسب نموده باشند گواهینامه معتبر از سوی مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور اهداء خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتربه لینک زیر مراجعه فرمایید:

کارگاه های تخصصی ویژه نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

 


  • لینک کوتاه : /ZeW

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1838
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید