تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/06/02 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 11
  • - تعداد بازدیدکننده: 11
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

"فراخوان انتصاب مرکز آموزش مدیریت دولتی"

با توجه به استقبال متقاضیان، مهلت این فراخوان تا 20 شهریورماه تمدید شد.

​مرکز آموزش مدیریت دولتی در نظر دارد در اجرای سیاستهای مرکز مبنی بر بهره‌ گیری از کارکنان مستعد برای تصدی پست‌های مدیریتی، ایجاد فرصت برای زنان و جوانان، بهره‌گیری از قابلیت‌های افراد متخصص، باتجربه و مستعد درون‌سازمانی و دیگر دستگاه‌های اجرایی و کمک به شفاف‌سازی فرایند انتخاب و انتصاب در مرکز، برای تصدی تعدادی از پست‌های سازمانی مدیریت حرفه‌ای خود، از همه داوطلبان واجد شرایط برای قبول مسئولیت درسمت‌های زیر، دعوت به همکاری‌ نماید.

  1. معاون منابع انسانی و پشتیبانی (شرایط عمومی و اختصاصی)
  2. معاون آموزشی (شرایط عمومی و اختصاصی)
  3. مدیرکل دفتر همایش ها و همکاری های علمی و امور بین الملل (شرایط عمومی و اختصاصی)
  4. مدیر امور مالی (شرایط عمومی و اختصاصی)
  5. مدیر دفتر آموزش های حرفه ای و تخصصی (شرایط عمومی و اختصاصی)
  6. رئیس اداره روابط عمومی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات (شرایط عمومی و اختصاصی)

توضیحات لازم، راهنمای اقدام و فرایند انجام طرح:

1-کلیه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی (کار معین) مرکز آموزش مدیریت دولتی، کارکنان رسمی قطعی، پیمانی و قراردادی کارمعین (صرفاً در چارچوب بخشنامه 533555 مورخ 1397/10/02 سازمان اداری و استخدامی کشور) سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان ملی بهره‌وری، سازمان برنامه و بودجه، مراکز استانی مدیریت آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری، کارکنان رسمی قطعی، پیمانی سایر دستگاههای اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین اعضای هیات علمی رسمی سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی فناوری دولتی وابسته به وزارت علوم مجاز به شرکت در فراخوان می‌باشند.

2-در صورت پذیرش در مصاحبه، رفع هرگونه تعهد به سازمان مبدا و تطبیق مقررات مربوط به نقل و انتقال و ماموریت بر عهده شخص درخواست‌کننده پست می‌باشد.

3-در خصوص پذیرش مدارک تحصیلی، عنوان دقیق مدارک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل در طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل دستگاههای اجرایی ملاک عمل خواهد بود.

4-برای تصدی پستهای مدنظر، افراد پذیرفته شده ملزم به ارائه گواهینامه شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای می‌باشند.(موضوع تصویب‌نامه شماره 579095 مورخ 1395/4/1 شورای‌عالی اداری و بخشنامه 1657363 مورخ 1396/11/4 سازمان اداری و استخدامی کشور)

تبصره: در صورت پذیرش قطعی در پست مدنظر و عدم ارائه گواهینامه شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای، فرد پذیرفته شده ملزم به شرکت در دوره ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران و ارائه گواهینامه مذکور که توسط مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار می‌گردد، می‌باشد.

5-در خصوص پست‌های مدیریت میانی و پایه، شرایط عمومی انتخاب و انتصاب مدیران ملاک عمل خواهد بود.

6-برای پست‌های مدیریتی میانی، ضروری است داوطلبان مورد ارائه برنامه پیشنهادی را در فرم مشخصات (بند شماره 12) تکمیل نمایند.

7-ارائه درخواست و دعوت به مصاحبه، هیچ‌گونه تعهدی را برای مرکز آموزش مدیریت دولتی ایجاد نمی نماید و مرکز در رسیدگی به درخواست ها و انتخاب کاملا مختار است.

8-امتیازدهی به درخواست‌های متقاضیان و همچنین نمرات ارزیابی و مصاحبه بر اساس فرم‌ها و فرآیندهای تعریف شده از سوی مرکز آموزش مدیریت دولتی انجام می‌گیرد.

9- اولویت پذیرش با افرادی است که حائز شرایط مطلوب تر در شاخص های اختصاصی و مصاحبه حضوری (به تشخیص کمیته ذیربط) باشند.

10-داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از شرح وظایف پست ها، محل استقرار، شرایط عمومی و اختصاصی، از لینکهای مربوط به هر پست استفاده نمایند.

11- متقاضیان در صورت تمایل و داشتن شرایط، صرفا می توانند برای حداکثر دو سمت معرفی شده درخواست خود را ارسال نمایند.

12- دعوت به جلسه مصاحبه حضوری و نتایج مرحله‌ای و نهائی انتخاب نیز به طریق مقتضی و پیش‌بینی‌شده به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.

13-در شرایط برابر کسب شایستگی‌های عمومی، اولویت انتخاب با نیروهای درون سازمانی، زنان و جوانان خواهد بود.

14- صرفاً اطلاعات ارائه شده در قالب فرم شماره 1(پیوست)، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به اطلاعات و سوابق ارائه شده در دیگر قالب‌ها و همچنین درخواست‌هایی که پس از تاریخ مذکور ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

15-کلیه افراد علاقمند به همکاری که شرایط مورد نظر برای تصدی پست های اعلام شده را دارا می‌باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1398/6/13، با ارسال خلاصه سوابق و مشخصات خود در قالب فرم شماره 1(پیوست WORD | PDF) به نشانی پست الکترونیک info@smtc.ac.ir اقدام نمایند.

 

معاونت منابع انسانی و پشتیبانی

مرکز آموزش مدیریت دولتی


  • لینک کوتاه : /ZqD

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1336
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید