برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در استان هرمزگان
به گزارش مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان هرمزگان، دوره آموزشی «طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع» از تاریخ 08/07/97 لغایت 09/07/97، ویژه کارکنان دستگاههای اجرایی استان، در این مرکز برگزار گردید. اهداف برگزاری دوره تعمیق و تغییر نگرش شرکت کنندگان در خصوص نگرش مشفقانه به خدمت گیرندگان و ارباب رجوع، افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تئوریهای نوین مدیریت دولتی می باشد. در این دوره تعداد 38 نفر از کارکنان و مدیران ادارات حضور داشتند که از این تعداد، 4 نفر مدیر پایه و 34 نفر کارمند بودند، همچنین به لحاظ جنسیت، از این تعداد 29 نفر زن و 9 نفر مرد بودند.
- لینک کوتاه : /ZRR