تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1399/03/22 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 19
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دوره مدیریت تعارض در مرکز آموزش مدیریت دولتی

این دوره روز شنبه مورخ 99/3/20 ساعت 8 تا 17 توسط خانم موحدی منصور برای فراگیران چندین سازمان برگزار گردید.

در این دوره اشاره شد که هر نوع تنوع دیدگاه یا اختلاف نظر تعارض یا مخالفت محسوب نمی شود. تعارض زمانی شکل می گیرد که اختلاف ها و تفاوت های جدی شکل بگیرد. تعارض به تنهایی نمی تواند بد باشد و اتفاقاً برای پیشرفت یک سازمان بسیار هم ضروری است اما تا زمانی که به مشاجره و بحث و درگیری بوجود نیامده باشد. تعارض فرایندی است که در آن فرد یا افرادی به طور عمدی می کوشند تا به گونهای سبب ناکامی شخص یا اشخاص دیگر در رسیدن به علایق و اهداف شان شوند. تعارض بین افراد یک حقیقت جدا نشدنی زندگی است. این اختلاف ممکن است در هر مرحله و موقعیتی از زندگی، در سازمانها و روابط بین شخصی اتفاق بیافتد. یادگیری مهارت رفع اختلاف به شکل موثر برای هر شخصی بسیار مهم است.

اولین قدم برای رفع تعارض این است که ما چه استراتژی می خواهیم برای رفع آن انتخاب کنیم. ولی در ابتدا برای رفع آن شما باید ریشه تعارض را پیدا کنید و سپس در ادامه بحث ریشه ها و سرچشمه های

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید