تاریخ : 28 تیر 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • 1398/11/20 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 40
  • - تعداد بازدیدکننده: 39
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

فراخوان انتصاب معاون پژوهشی

مرکز آموزش مدیریت دولتی در نظر دارد در اجرای سیاست‌های مرکز مبنی بر بهره‌ گیری از کارکنان مستعد و نیز قابلیت‌های افراد متخصص، باتجربه و مستعد و کمک به شفاف‌سازی فرایند انتخاب و انتصاب در مرکز، برای تصدی پست‌ معاون پژوهشی ، از همه داوطلبان واجد شرایط برای قبول مسئولیت در این سمت‌ ، دعوت به همکاری‌ نماید.

توضیحات لازم، راهنمای اقدام و فرایند انجام طرح:

1-اعضای هیات علمی( رسمی) در چارچوب مواد 74و75 آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی مرکز آموزش مدیریت دولتی ، مجاز به شرکت در فراخوان می‌باشند.

2-در صورت پذیرش در آزمون روانشناختی و مصاحبه، رفع هرگونه تعهد به سازمان مبدا و تطبیق مقررات مربوط به نقل و انتقال و ماموریت بر عهده شخص درخواست‌کننده پست می‌باشد.

3-در خصوص پذیرش مدارک تحصیلی، عنوان دقیق مدارک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل در طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل دستگاههای اجرایی ملاک عمل خواهد بود.

4- شرایط عمومی انتخاب و انتصاب مدیران وفق مفاد آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی مرکز ملاک عمل خواهد بود.

5-برای پست‌ مورد نظر، ضروری است داوطلبان مورد ارائه برنامه پیشنهادی را در فرم مشخصات (بند شماره 12) تکمیل نمایند.

6-ارائه درخواست و دعوت به مصاحبه، هیچ‌گونه تعهدی را برای مرکز آموزش مدیریت دولتی ایجاد نمی نماید و مرکز در رسیدگی به درخواست ها و انتخاب کاملا مختار است.

7-امتیازدهی به درخواست‌های متقاضیان و همچنین نمرات ارزیابی و مصاحبه بر اساس فرم‌ها و فرآیندهای تعریف شده از سوی مرکز آموزش مدیریت دولتی انجام می‌گیرد.

8- اولویت پذیرش با افرادی است که حائز شرایط مطلوب‌تر در شاخص های عمومی و اختصاصی و مصاحبه حضوری (به تشخیص کمیته ذیربط) باشند.

9-داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از شرح وظایف پست‌ها، محل استقرار، شرایط عمومی و اختصاصی، از لینک‌های مربوط به هر پست استفاده نمایند.

10- دعوت به جلسه مصاحبه حضوری و نتایج مرحله‌ای و نهائی انتخاب نیز به طریق مقتضی و پیش‌بینی‌شده به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.

11- صرفاً اطلاعات ارائه شده در قالب فرم شماره 1(پیوست)، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به اطلاعات و سوابق ارائه شده در دیگر قالب‌ها و همچنین درخواست‌هایی که پس از تاریخ مذکور ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

12-کلیه افراد علاقمند به همکاری که شرایط مورد نظر برای تصدی پست های اعلام شده را دارا می‌باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1398/12/16، با ارسال خلاصه سوابق و مشخصات خود در قالب فرم شماره 1(WORD | PDF) به نشانی پست الکترونیک info@smtc.ac.ir اقدام نمایند.

پست شماره 90   با عنوان "معاون پژوهشی"

الف. شرایط اختصاصی "عضو هیات علمی (رسمی)" طبق جدول ذیل:

دارا بودن گواهینامه دکتری در یکی از رشته‌های تحصیلی:

 علوم تربیتی، مدیریت دولتی(همه گرایش‌ها) ، مدیریت آموزشی، برنامه ریزی درسی، سنجش و اندازه‌گیری،  برنامه ریزی آموزش از راه دور، آموزش عالی( گرایش مدیریت آموزش عالی)، تکنولوژی آموزشی، مدیریت (مدیریت سیاستگذاری بخش عمومی/مدیریت منابع انسانی/مدیریت رفتاری) مدیریت راهبردی، مدیریت بازرگانی (رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی)، مدیریت فناوری اطلاعات (مدیریت خدمات و توسعه فناوری اطلاعات/ مدیریت خدمات و توسعه فناوری)، مهندسی فناوری اطلاعات (مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی/ شبکه‌های کامپیوتری/ امنیت اطلاعات) مهندسی صنایع (کیفیت و بهره‌وری/ سیستم‌های اطلاعاتی/مدیریت سیستم و بهر‌ه‌وری)، مهندسی صنایع- مدیریت سیستم و بهره‌وری، - حقوق عمومی، اینده پژوهی، آینده پژوهی (همه گرایش‌ها).

 ب. شرایط عمومی:

 دارا بودن مدرک دکتری و عضو هیات علمی رسمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ،پژوهشی  و فناوری دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

ج. شرح وظایف پست :

  1. تدوین سیاست ها و خط مشی های اجرایی پژوهشی، نشر منابع علمی آموزشی، همایش های تخصصی و   امور بین الملل در چارچوب سیاست های کلان مصوب و پیشنهاد آن جهت تصویب
  2. ایجاد و به روز نگهداشتن بانک های اطلاعاتی مورد نیاز حوزه پژوهشی مرکز
  3. تدوین برنامه های پژوهشی سالانه مرکز و ارائه آن به رییس مرکز
  4. تدوین و ابلاغ آیین نامه ها، ضوابط و دستورالعمل های پژوهشی به دفاتر ذی ربط
  5. مطالعه و بررسی مستمر به منظور شناسایی تنگناها و موانع در زمینه های مرتبط با حوزه معاونت و ارائه پیشنهاد به رییس مرکز، جهت تصویب در مراجع ذی صلاح
  6. تعیین سازوکارهای نحوه همکاری مدیریت های استانی در زمینه اجرای برنامه های پژوهشی در سطح ملی
  7. شناسایی مولفه های مرتبط با مدیریت و توسعه پژوهشی در کشورهای مختلف
  8. مطالعه و بررسی در زمینه ساختار و سازوکارهای نهادهای عالی در حوزه های سیاست گذاری و تصمیم گیری کشور
  9. انجام مطالعات تطبیقی در زمینه مدیریت و برنامه ریزی در خصوص کشورهای منتخب
  10. مطالعه و بررسی به منظور ارائه مدل ها و الگوهای کارآمد متناسب با نیازهای روز کشور در حوزه های مدیریت، تصمیم گیری، برنامه ریزی و توسعه
  11. .انجام ارزیابی های علمی سالانه از وضعیت نظام مدیریتی و اقتصادی– اجتماعی کشور
  12. .فراتحلیل و آسیب شناسی آموزش و پژوهش کشور در حوزه مدیریت دولتی
  13. .نیاز سنجی های کلان آموزشی و پژوهشی در حوزه مدیریت دولتی
  14. .نشر کتب و نتایج تحقیقات انجام شده توسط مرکز از طریق واحدهای ذی ربط
  15. مطالعه و بررسی به منظور شناسایی جهت گیری های آینده در توسعه کشور
  16. .مطالعه‌ و بررسی به‌ منظور شناسایی راهبردهای فراملی آتی در توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و فناوری اطلاعات در کشور
  17. انجام پژوهش های مورد نیاز دستگاه های اجرائی در حوزه های مرتبط با وظایف مرکز
  18. نظارت بر روند اجرای برنامه های پژوهشی مصوب
  19. .پیشنهاد تعرفه حق الزحمه های مربوط به فعالیت های پژوهشی و انتشاراتی جهت طرح و تصویب در مراجع ذی ربط
  20. تشکیل شوراها و کمیته های مرتبط با امور پژوهشی و انتشاراتی و هدایت آن ها
  21. فراهم آوردن سازوکار مناسب برای تشکیل گروه های پژوهشی و انجام امور پشتیبانی آن ها
  22. .برنامه ریزی و نظارت بر طراحی و اجرای هم اندیشی ها و همایش های تخصصی متناسب با شرایط و مقتضیات روز برای مدیران میانی و ارشد و صاحبنظران کشور
  23. اتخاذ تدابیر لازم برای شرکت مخاطبین در همایش های تخصصی مربوط
  24. شناسایی مراکز علمی، سازمان ها و مجامع داخلی و خارجی مرتبط با فعالیت های مرکز
  25. ارتباط و همکاری با حوزه های علمیه، دانشگاه ها، و موسسات علمی- پژوهشی داخلی و خارجی، به منظور تبادل اطلاعات و تعامل مناسب با آن ها
  26. پشتیبانی از انجام پژوهش های کاربردی در نوآوری نظام ها و فرآیندهای مدیریت و اداره امور عمومی
  27. .پشتیبانی پژوهشی از مستند سازی الگوهای مدیریتی موفق و موثر مدیران کشور
  28. همکاری تنگاتنگ با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به منظور آگاهی از نیازهای پژوهشی در عرصه های مدیریت و برنامه ریزی
  29. .برنامه ریزی به منظور حمایت از تالیف، ترجمه، پایان نامه دکتری مرتبط
  30. استفاده از ظرفیت استادان، پژوهشگران و متخصصان حرفه ای بازنشسته، در حوزه پژوهش
  31. تهیه گزارش های عملکرد برنامه ای ماهانه و اعلام آن به مبادی ذی‌ربط
  32. تهیه و ارائه گزارش های مورد نیاز مرکز به صورت ادواری و موردی
  33. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شماره تماس: 42501153 (خانم بهشتی)


  • لینک کوتاه : /ZFA

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1179
کلمات کلیدی
مریم کوشا
خبرنگار

مریم کوشا

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید