فراخوان انتصاب معاون پژوهشی
مرکز آموزش مدیریت دولتی در نظر دارد در اجرای سیاستهای مرکز مبنی بر بهره گیری از کارکنان مستعد و نیز قابلیتهای افراد متخصص، باتجربه و مستعد و کمک به شفافسازی فرایند انتخاب و انتصاب در مرکز، برای تصدی پست معاون پژوهشی ، از همه داوطلبان واجد شرایط برای قبول مسئولیت در این سمت ، دعوت به همکاری نماید.
توضیحات لازم، راهنمای اقدام و فرایند انجام طرح:
1-اعضای هیات علمی( رسمی) در چارچوب مواد 74و75 آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی مرکز آموزش مدیریت دولتی ، مجاز به شرکت در فراخوان میباشند.
2-در صورت پذیرش در آزمون روانشناختی و مصاحبه، رفع هرگونه تعهد به سازمان مبدا و تطبیق مقررات مربوط به نقل و انتقال و ماموریت بر عهده شخص درخواستکننده پست میباشد.
3-در خصوص پذیرش مدارک تحصیلی، عنوان دقیق مدارک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل در طرح طبقهبندی و ارزشیابی مشاغل دستگاههای اجرایی ملاک عمل خواهد بود.
4- شرایط عمومی انتخاب و انتصاب مدیران وفق مفاد آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی مرکز ملاک عمل خواهد بود.
5-برای پست مورد نظر، ضروری است داوطلبان مورد ارائه برنامه پیشنهادی را در فرم مشخصات (بند شماره 12) تکمیل نمایند.
6-ارائه درخواست و دعوت به مصاحبه، هیچگونه تعهدی را برای مرکز آموزش مدیریت دولتی ایجاد نمی نماید و مرکز در رسیدگی به درخواست ها و انتخاب کاملا مختار است.
7-امتیازدهی به درخواستهای متقاضیان و همچنین نمرات ارزیابی و مصاحبه بر اساس فرمها و فرآیندهای تعریف شده از سوی مرکز آموزش مدیریت دولتی انجام میگیرد.
8- اولویت پذیرش با افرادی است که حائز شرایط مطلوبتر در شاخص های عمومی و اختصاصی و مصاحبه حضوری (به تشخیص کمیته ذیربط) باشند.
9-داوطلبان میتوانند برای آگاهی از شرح وظایف پستها، محل استقرار، شرایط عمومی و اختصاصی، از لینکهای مربوط به هر پست استفاده نمایند.
10- دعوت به جلسه مصاحبه حضوری و نتایج مرحلهای و نهائی انتخاب نیز به طریق مقتضی و پیشبینیشده به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.
11- صرفاً اطلاعات ارائه شده در قالب فرم شماره 1(پیوست)، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به اطلاعات و سوابق ارائه شده در دیگر قالبها و همچنین درخواستهایی که پس از تاریخ مذکور ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
12-کلیه افراد علاقمند به همکاری که شرایط مورد نظر برای تصدی پست های اعلام شده را دارا میباشند، میتوانند حداکثر تا تاریخ 1398/12/16، با ارسال خلاصه سوابق و مشخصات خود در قالب فرم شماره 1(WORD | PDF) به نشانی پست الکترونیک info@smtc.ac.ir اقدام نمایند.
پست شماره 90 با عنوان "معاون پژوهشی"
الف. شرایط اختصاصی "عضو هیات علمی (رسمی)" طبق جدول ذیل:
دارا بودن گواهینامه دکتری در یکی از رشتههای تحصیلی:
علوم تربیتی، مدیریت دولتی(همه گرایشها) ، مدیریت آموزشی، برنامه ریزی درسی، سنجش و اندازهگیری، برنامه ریزی آموزش از راه دور، آموزش عالی( گرایش مدیریت آموزش عالی)، تکنولوژی آموزشی، مدیریت (مدیریت سیاستگذاری بخش عمومی/مدیریت منابع انسانی/مدیریت رفتاری) مدیریت راهبردی، مدیریت بازرگانی (رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی)، مدیریت فناوری اطلاعات (مدیریت خدمات و توسعه فناوری اطلاعات/ مدیریت خدمات و توسعه فناوری)، مهندسی فناوری اطلاعات (مدیریت سیستمهای اطلاعاتی/ شبکههای کامپیوتری/ امنیت اطلاعات) مهندسی صنایع (کیفیت و بهرهوری/ سیستمهای اطلاعاتی/مدیریت سیستم و بهرهوری)، مهندسی صنایع- مدیریت سیستم و بهرهوری، - حقوق عمومی، اینده پژوهی، آینده پژوهی (همه گرایشها).
ب. شرایط عمومی:
دارا بودن مدرک دکتری و عضو هیات علمی رسمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ،پژوهشی و فناوری دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
ج. شرح وظایف پست :
- تدوین سیاست ها و خط مشی های اجرایی پژوهشی، نشر منابع علمی آموزشی، همایش های تخصصی و امور بین الملل در چارچوب سیاست های کلان مصوب و پیشنهاد آن جهت تصویب
- ایجاد و به روز نگهداشتن بانک های اطلاعاتی مورد نیاز حوزه پژوهشی مرکز
- تدوین برنامه های پژوهشی سالانه مرکز و ارائه آن به رییس مرکز
- تدوین و ابلاغ آیین نامه ها، ضوابط و دستورالعمل های پژوهشی به دفاتر ذی ربط
- مطالعه و بررسی مستمر به منظور شناسایی تنگناها و موانع در زمینه های مرتبط با حوزه معاونت و ارائه پیشنهاد به رییس مرکز، جهت تصویب در مراجع ذی صلاح
- تعیین سازوکارهای نحوه همکاری مدیریت های استانی در زمینه اجرای برنامه های پژوهشی در سطح ملی
- شناسایی مولفه های مرتبط با مدیریت و توسعه پژوهشی در کشورهای مختلف
- مطالعه و بررسی در زمینه ساختار و سازوکارهای نهادهای عالی در حوزه های سیاست گذاری و تصمیم گیری کشور
- انجام مطالعات تطبیقی در زمینه مدیریت و برنامه ریزی در خصوص کشورهای منتخب
- مطالعه و بررسی به منظور ارائه مدل ها و الگوهای کارآمد متناسب با نیازهای روز کشور در حوزه های مدیریت، تصمیم گیری، برنامه ریزی و توسعه
- .انجام ارزیابی های علمی سالانه از وضعیت نظام مدیریتی و اقتصادی– اجتماعی کشور
- .فراتحلیل و آسیب شناسی آموزش و پژوهش کشور در حوزه مدیریت دولتی
- .نیاز سنجی های کلان آموزشی و پژوهشی در حوزه مدیریت دولتی
- .نشر کتب و نتایج تحقیقات انجام شده توسط مرکز از طریق واحدهای ذی ربط
- مطالعه و بررسی به منظور شناسایی جهت گیری های آینده در توسعه کشور
- .مطالعه و بررسی به منظور شناسایی راهبردهای فراملی آتی در توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و فناوری اطلاعات در کشور
- انجام پژوهش های مورد نیاز دستگاه های اجرائی در حوزه های مرتبط با وظایف مرکز
- نظارت بر روند اجرای برنامه های پژوهشی مصوب
- .پیشنهاد تعرفه حق الزحمه های مربوط به فعالیت های پژوهشی و انتشاراتی جهت طرح و تصویب در مراجع ذی ربط
- تشکیل شوراها و کمیته های مرتبط با امور پژوهشی و انتشاراتی و هدایت آن ها
- فراهم آوردن سازوکار مناسب برای تشکیل گروه های پژوهشی و انجام امور پشتیبانی آن ها
- .برنامه ریزی و نظارت بر طراحی و اجرای هم اندیشی ها و همایش های تخصصی متناسب با شرایط و مقتضیات روز برای مدیران میانی و ارشد و صاحبنظران کشور
- اتخاذ تدابیر لازم برای شرکت مخاطبین در همایش های تخصصی مربوط
- شناسایی مراکز علمی، سازمان ها و مجامع داخلی و خارجی مرتبط با فعالیت های مرکز
- ارتباط و همکاری با حوزه های علمیه، دانشگاه ها، و موسسات علمی- پژوهشی داخلی و خارجی، به منظور تبادل اطلاعات و تعامل مناسب با آن ها
- پشتیبانی از انجام پژوهش های کاربردی در نوآوری نظام ها و فرآیندهای مدیریت و اداره امور عمومی
- .پشتیبانی پژوهشی از مستند سازی الگوهای مدیریتی موفق و موثر مدیران کشور
- همکاری تنگاتنگ با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به منظور آگاهی از نیازهای پژوهشی در عرصه های مدیریت و برنامه ریزی
- .برنامه ریزی به منظور حمایت از تالیف، ترجمه، پایان نامه دکتری مرتبط
- استفاده از ظرفیت استادان، پژوهشگران و متخصصان حرفه ای بازنشسته، در حوزه پژوهش
- تهیه گزارش های عملکرد برنامه ای ماهانه و اعلام آن به مبادی ذیربط
- تهیه و ارائه گزارش های مورد نیاز مرکز به صورت ادواری و موردی
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
شماره تماس: 42501153 (خانم بهشتی)
- لینک کوتاه : /ZFA